fredag 30. mars 2012

Konsertkalender Og Etterlysning Av Vinneren Av DHG Konkurransen: Are Lund

Etter at jeg begynte med bloggen har det blitt enda mer vanskelig å velge hvilke events jeg skal gå på. Både lommeboka og utholdenheten legger begrensninger på meg. Jeg ser med tungt hjerte alle konsertene jeg ikke kommer meg på suse forbi på facebooken min, uten at jeg får fortalt noen om det.

Derfor har jeg bestemt meg for å legge opp en konsertkalender her, sånn at dere får vite alt jeg vet. Det betyr også at hvis noen vil at gigen deres skal komme opp her på siden, er det bare å sende meg en invite på facebook.

Sist men ikke minst. Are Lund! Kan du sende meg en mail på hegehund@gmail.com med info om hvordan du vil motta premien din. Pr post eller pub?

Simma Lugnt
Hege Hund

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar