fredag 19. august 2011

Elisabeth Horvei Photography

Elisabeth Horvei er fotograf og butikksjef på Duo. Det vil si, uansett hvordan man vil vri og vende på det, at hun er for ekspert å regne på tigerstadens underliv. Ikke bare kan hun geleide deg varsomt gjennom valg av penispumpe, sjømannsbrud, truser med fransk åpning, latex, lakk eller hva enn ditt lille hjerte lyster.

Hun kan også ta utrolig gode konsertbilder, studiobilder av band, stemningsbilder, og portrettfoto. Nå skal det ikke forståes sånn at hun ikke kan ta andre typer bilder, men jeg konsentrerer meg om det som er viktig for oss metalheadz.

Elisabeth Horvei selvportrett


Under kan dere se en hel rekke av Elisabeths fantastiske bilder. De er tatt ved forskjellige anledninger de siste årene, og jeg skal gjøre mitt beste for å si hvemhvorognår. Jeg kan imidlertid ikke love at det blir 100% riktig, da jeg i skrivende stund ikke er hjemme og kan sjekke opp alt.




Pete Evil med Blood Tsunami By:larm 2009


Dishonorable Discharge på Barrikaden




Trish med Gate To Khaos Funhouse 2009


Ida med Gate To Khaos  Funhouse 2009


Henrik med Troll Musikkfest Oslo 5. juni 2009


Troll photoshoot 2009


Nattefrost @ Elm Street 12. april 2008


Nattefrost @ Elm Street 12. april 2008


Obliteration @ Betong 30. mai 2009


Obliteration @ Betong 30. mai 2009

Pentagram @ Betong 30. mai 2009




O.J Moe med Whip @  By:larm 2009



Whip photoshoot, mens de var en duo


Whip @ Norbikers 2009

That's all folks. Simma lugnt, Hege Hund

1 kommentar: